Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Μαζί και στο τρέξιμο



Στον επετειακό Μαραθώνιο της Αθήνας που έγινε πριν λίγες μέρες είχα την τύχη να τερματίσω μαζί με τν κοπέλα μου… Αν μου το έλεγε αυτό κάποιος στην αρχή του 2010 θα έλεγα ότι είναι κάτι που θέλω αλλά είναι αδύνατον να συμβεί τουλάχιστον τόσο νωρίς.. Αν την ρωτούσε την ίδια θα γελούσε…

Μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και να τερματίσουμε μαζί στο Καλλιμάρμαρο περάσαμε από πολλά στάδια.

1ο Στάδιο Αδιαφορία

Όταν πριν 3 χρόνια ξεκίνησα το τρέξιμο σχεδόν αδιαφορούσε … Ίσως το έβλεπε σαν ένα ακόμα χόμπυ που συντομα θα το βαρεθώ… Όταν τις έλεγα να έρθει μαζί μου να κάνουμε 2-3 χιλιόμετρα πολλές φορές νευρίαζε.

2ο Στάδιο Γκρίνια

Όταν ξεκίνησα να συμμετάσχω σε αγώνες και να απουσιάζω αρκετές Κυριακές άρχισε η γκρίνια… << που θα πας πάλι… μια Κυριακή έχουμε και την χάνουμε στο τρέξιμο»

Περίπτωση να έρχεται στους αγώνες σαν θεατής φυσικά και δεν υπήρχε.

3ο Στάδιο να έρθω να τρέξω λίγο μαζί σου?

Πριν ένα χρόνο μου ζήτησε να έρθει μαζί μου σε προπόνηση να κάνει μερικά χιλιόμετρα… Οι πρώτες φορές ήταν 4 χιλιόμετρα περίπου και ανέβαζε 185 παλμούς με ρυθμό 8-9 λεπτά το χιλιόμετρο.. Στην Αρχή ήταν λιγο απογοητευμένη αλλά ζητούσε αρκετα συχνα να έρχεται μαζί μου.. Συνειδητοποίησε και ότι μετά από 2 χρόνια δεν ήταν κάτι που θα το άφηνα εύκολα και δεχόταν οι διακοπές μας να συνδυάζονται με ένα μαραθώνιο στο εξωτερικό…¨ότι και να τις έλεγα δεν δεχόταν με τίποτα να τρέξει ένα μικρό αγώνα 5-6 χιλιομέτρων

4ο Στάδιο θέλω να τρέξω ένα ημιμαραθώνιο

6 μήνες μετά επιστρέφοντας από το Μαραθώνιο της Βαρκελώνης μου ανακοίνωσε ότι ήθελε να τρέξει σε ένα ημιμαραθώνιο που ήταν σε ένα μήνα. Μέχρι τότε είχε τρέξει μέχρι 8-9 χιλιόμετρα αλλά τις είπα ότι με λίγη προπόνηση θα τα καταφέρει. Όπως και έγινε… σε ένα μήνα τρέχει τον ημιμαραθώνιο και κάνει περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά.

5ο στάδιο Θα ήθελα να τρέξω Μαραθώνιο

Μετά τον Ημιμαραθώνιο τι ακολουθεί? Ο Μαραθώνιος.. Τις έβγαλα ένα πρόγραμμα Μαραθωνίου 3 μηνών το οποίο δεν περίμενα να τηρήσει ούτε κατά 50% γιατί είναι δύσκολο για κάποιον που δεν έτρεχε καθόλου πριν λίγους μήνες ξαφνικά να τρέχει 4-5 φορές τη βδομάδα και 40-50χιλ/βδομάδα. Τελικά όμως είχε τόσο όρεξη και τόσο πείσμα (αυτοπεποίθηση δεν είχε καθόλου) που το τήρησε στο 99%. Της υποσχέθηκα ότι τον πρώτο της Μαραθώνιο θα τον τερματίσουμε μαζί.

6ο στάδιο Τερματισμός στο Καλιμάρμαρο

Τερματίσαμε στο Καλλιμάρμαρο σε 5 ώρες και 19 λεπτά μετά από αρκετό πόνο.

Τελικά το να έχεις το ίδιο hobby με τον σύντροφο σου είναι πολύ σημαντικό, ειδικά στο τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων που είναι ένα μοναχικό άθλημα. Τους τελευταίους μήνες λόγο κάποιον σοβαρών οικογενειακών προβλημάτων δεν είχα την ψυχολογία να προετοιμαστώ για το Μαραθώνιο και μου φαινόταν τόσο παράξενο που έτρεχε και εγώ όχι. Ήταν τόσο παράξενο το συναίσθημα να κάθομαι σπίτι και να βγαίνει έξω για τρέξιμο.

2 σχόλια:

Τα σπορτέξ είπε...

Μπραβο παιδια,,σας ευχομαι πολλους ακομα τερματισμους μαζι!!!

Παντα να ειστε καλα!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ 3
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ...