Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Running in the rain! Τρέξιμο κάτω από τη βροχή....

Αρκετές φορές στο παρελθόν καθώς έτρεχα άρχιζε να βρέχει… άλλες φορές ψιχάλιζε και άλλες φορές η βροχή ήταν αρκετά δυνατή.. η αντίδραση μου πάντα ήταν η ίδια, αν ήμουν στα τελευταία χιλιόμετρα προσπαθούσα να αυξήσω ταχύτητα για να φτάσω πιο γρήγορα στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι, αν είχα 6-7 χιλιόμετρα την έβγαζα κάτω από κανένα δέντρο ή από οτιδήποτε νόμιζα ότι μπορούσε να με προφυλάξει από την βροχή. Το αποτέλεσμα ήταν να θέτω τον εαυτό μου σε κίνδυνο στην πρώτη περίπτωση ήταν πολύ εύκολο να γλιστρήσω και στην δεύτερη πολύ εύκολο να κρυώσω καθώς καθόμουν αρκετή ώρα ακίνητος και ιδρωμένος.

Αρκετές φορές πάλι όταν είχα σκοπό να τρέξω το ανέβαλα. Και στις 2 αυτές περιπτώσεις χαλιόμουν πάρα πολύ.. έτσι μετά από αρκετό καιρό αποφάσισα να υιοθετήσω την άποψη «αν δεν μπορείς να αποφύγεις κάτι απόλαυσε το»

Μια μέρα που’βρεχε λοιπόν βάζω τα αδιάβροχα μου τρεχαλοπάπουτσα και αποφασίζω να τρέξω σε ανώμαλο έδαφος. Στην αρχή κρύωνα αλλά μετά από 1 χιλιόμετρο δεν ένιωθα καθόλου κρύο! Ο δρόμος ήταν γεμάτος λακκούβες με λασπόνερα, δεν προσπάθησα να τις αποφύγω.. έπεφτα μέσα λες και περνούσα με jeep. H βροχή όλο και δυνάμωνε κι εγώ χαιρόμουν περισσότερο, ένιωθα τόσο όμορφα και απορούσα τόσο καιρό γιατί δεν το απολάμβανα.. τα ρούχα μου από μαύρα είχαν γίνει καφέ, ήμουν σα μικρό παιδάκι που του αρέσει να παίζει με τις λάσπες.. τα αδιάβροχα μου παπούτσια φυσικά είχαν γεμίσει νερό, δεν είναι αδιάβροχα στη βροχή αλλά αν πατήσεις σε μια λακουββίτσα με λίγο νερό..

Η μυρωδιά που βγαίνει από την γη όταν βρέχει είναι απίστευτη δε συγκρίνεται ούτε με το πιο ακριβό άρωμα. Η αίσθηση του να ιδρώνεις και να σε ξεπλένει η βροχή καθώς και να τρέχεις τόση ώρα χωρίς να χρειάζεσαι νερό είναι πολύ ωραία.

Στη διαδρομή σταμάτησαν 2 αυτοκίνητα και μου πρότειναν χωρίς να ανοίξουν το παράθυρο λόγο της δυνατής βροχής , να με πάρουν μαζί τους . σίγουρα αυτοί οι άνθρωποι θα διηγούνται για καιρό ότι είδαν έναν τρελό να τρέχει στη βροχή!

Από τότε έχω τρέξει αρκετές φορές στη βροχή και 2 φορές μου έτυχε σε αγώνα.

Το τρέξιμο στη βροχή είναι απόλυτα ασφαλές αρκεί να είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι. Το βασικότερο είναι η ασφάλεια, οπότε πρέπει να φοράμε ρούχα που να έχουν ανακλαστικά ή να έχουν έντονα χρώματα , όπως κίτρινο ή πορτοκαλί.

Ξεχάστε τα βαμβακερά, ακόμα και τις κάλτσες, γιατί αν είναι 2 κιλά τα ρούχα μας θα γίνουν 4 και θα είναι πολύ κρύα. Ξεχάστε και τα αδιάβροχα, τα παπούτσια όπως είπα πριν δεν είναι αδιάβροχα στη βροχή, αλλά και τα μπουφάν το μόνο που θα σας κάνουν είναι να νιώθετε υπερβολική ζέστη. Το κολάν είναι η τέλεια λύση καθώς όσο κι αν βραχεί δεν θα νιώσετε κρύο στα πόδια.

Αποφύγετε τις μέρες που πέφτουν κεραυνοί γιατί το βρεγμένο σώμα μας γίνεται αλεξικέραυνο. Μην σας φοβίζει αν νιώθετε αδιαθεσία ή λίγο κρυωμένοι, μην τρέξετε στην βροχή μόνο αν έχετε πυρετό.

Τώρα το μόνο που μου μένει είναι να τρέξω στο χιόνι. Ελπίζω τη μέρα τον Χριστουγέννων να το ζήσω κι αυτό. Αν και δεν πιστεύω γιατί εδώ στα νότια χιονίζει σπάνια.

Ωπ! Άρχισε να βρέχει! Σας αφήνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: